• او پی سی کی بدولت سمندر پار مقیم پاکستانی کو ایک کروڑ روپے مالیت مکان کا قبضہ واپس مل گیا
  • عوام تک بنیادی سہولیات کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لیے خصوصی توجہ دی جارہی ہے، ،ثناء اللہ خان زہری
  • پاکستان اسٹاک ایکس چینج میں شدید مندی، سرمایہ کاروں کے 1 کھرب روپے سے زائد ڈوب گئے
  • ایس ایس پی آپریشنزکا پولیس فورس کی ڈیوٹیوں کی سر پرا ئز چیکنگ کیلئے خصوصی ٹیم تشکیل دینے کا اعلان
  • سینیٹر سید مظفرحسین شاہ کی زیر صدارت پی آئی اے کی کارکردگی کاجائزہ لینے کیلئے سینیٹ کی خصوصی کمیٹی کا اجلاس
  • فلسطین کے خلاف سازشیں کبھی کامیاب نہیں ہو سکتیں، راجہ محمد ظفر الحق
  • بھارتی فکسرز نے انگلینڈ اور آسٹریلیا کے خلاف ٹیسٹ میچ کو فکس کرنے کی کوشش کی، برطانوی میڈیا کا دعویٰ

جس دن اس (سونے، چاندی اور مال) پر دوزخ کی آگ میں تاپ دی جائے گی پھر اس (تپے ہوئے مال) سے ان کی پیشانیاں اور ان کے پہلو اور ان کی پیٹھیں داغی جائیں گی.(سورۃ التوبۃ)آیت نمبر 35

انگریز کے بعد کالے سانپ نے ملک میں تسلط قائم کررکھا ہے، میاں رضا ربانی
Raza rabbani

کراچی (نیوز ڈیسک) چیئرمین سینیٹ میاں رضا ربانی نے کہا ہے کہ انگریز کے بعد کالے سانپ نے ملک میں تسلط قائم کررکھا ہے۔ کالے سانپ نے مزدوروں کا استحصال کیا اور حقوق غصب کیے ہیں۔ جمہوریت میں جاگیردار اور وڈیروں کا تسلط بڑھ گیاہے جس کی وجہ سے ہم جیسا غریب الیکشن بھی لڑ نہیں سکتاہے۔ دہشتگردی اور تشدد کی سوچ تعلیمی اداروں میں پرانی روایات کو دوبارہ بحال کرنے سے ختم ہونگی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ہفتہ کو گلشن معمار میں پائلر کے زیر اہتمام منعقدہ سندھ لیبر کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ میاں رضا ربانی نے کہا کہ یہ درست ہے کہ ہم ایک آزاد قوم اور خود مختار ریاست ہیں لیکن اس وقت صورت حال یہ ہے کہ پاکستان میں مزدور کا بچہ بچہ مقروض ہے۔ انگریزوں کے بعد کالے سانپ نے ملک میں تسلط قائم کررکھا ہے۔ کالے سانپ نے انتہاپسند جماعتوں، وزیروں اور سرمایہ داروں سے اتحاد کرکے اس تسلط کو برقرار رکھاہے۔ اس کالے سانپ نے مزدورں کا استحصال کیااور حقوق غصب کئے اور اب اس نے بین االاقوامی سامراج سے تعلقات بھی بنالیے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جنرل ضیا کے دور میں سب سے پہلے طلبہ تنظیموں پر پابندی عائدکی گئی۔ آج وہی سوچ طلبہ تنظیموں سے پابندی ہٹانے نہیں دیتی ہے۔ سینیٹ کی قائمہ کمیٹی طلبہ تنظیموں سے پابندی ختم کرنے کے لیے قانو ن کا جائزہ لے رہی ہے۔

مزید خبریں