• پاکستان کا کابل میں دو مساجد میں ہونے والے خودکش حملوں کے نتیجے میں انسانی جانی نقصان پر دکھ اور افسوس کا اظہار
  • مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوجیں اتارے جانے کے دن 27 اکتوبر کو ملک بھر میں یوم سیاہ کے طور پر منایا جائیگا
  • سری لنکن ٹیم پر حملہ پولیس کی سستی کی وجہ سے ہوا تھا‘ آئی جی پنجاب
  • پی سی بی کا اسپاٹ فکسنگ کی پیشکش کامعاملہ آئی سی سی کے سپرد
  • میانمار حکومت روہنگیا مسلمانوں کو مظالم سے بچانے میں ناکام رہی، اقوام متحدہ
  • ایران ایٹمی ڈیل کی خلاف ورزی نہیں کر رہا، آئی اے ای اے
  • وزیر اعظم سے ترکی کے وزیر توانائی وقومی وسائل بیرت البیراک کی ملاقات
  • امریکی وزیرخارجہ کا غیر ملکی دورے کا آغاز ٗ پاکستان کا دورہ بھی کریں گے
  • بھارت نے پاکستان سے کلبھوشن کے معاملے پر نظر ثانی کا مطالبہ کردیا
  • سعودی ولی عہد نے ذاتی جیب سے حائل کیلئے 50لاکھ ریال عطیہ کردیئے

جس دن اس (سونے، چاندی اور مال) پر دوزخ کی آگ میں تاپ دی جائے گی پھر اس (تپے ہوئے مال) سے ان کی پیشانیاں اور ان کے پہلو اور ان کی پیٹھیں داغی جائیں گی.(سورۃ التوبۃ)آیت نمبر 35

نوازشریف نے منتخب سویلین حکومتوں کے خلاف 10 بار سازشیں کیں، اعتزاز احسن
aitzaz ahsan

اسلام آباد (نیوز ڈیسک) سینیٹ میں قائد حزب اختلاف چوہدری اعتزاز احسن نے کہا ہے کہ نواز شریف کے خلاف کوئی سازش نہیں ہوئی بلکہ انہوں نے منتخب سویلین حکومتوں کے خلاف 10 بار سازشیں کیں۔ یہ سڑکوں پر اپنی ہی حکومت کے خلاف احتجاج نہیں کر رہے بلکہ احتساب عدالت سے بچنا چاہتے ہیں۔

نجی ٹی وی سے گفتگو کرتے ہوئے اعتزازاحسن نے کہاکہ نواز شریف کی ریلی ناکام مگر جلسے کامیاب ہیں۔ وہ قانون کی دیوار توڑ کر اس سے باہر آنا چاہتے ہیں لیکن ان کے پاس بچنے کا کوئی راستہ نہیں ہے۔ وہ بند گلی میں داخل ہو چکے ہیں۔ انہوں نے دس بار سازشیں کیں اور اب یہ مکافاتِ عمل کا سامنا کر رہے ہیں انہوں نے محمد خان جونیجو، بینظیر بھٹو، یوسف رضا گیلانی سمیت مختلف لوگوں کے خلاف سازشیں کیں۔ یہ اپنی پارٹی کے سربراہ کے خلاف سازش کرکے وزیر اعظم بنے اور جب عہدے سے ہٹے تو فاروق لغاری اور سجاد علی شاہ کے ساتھ مل کر سازشیں کیں اور جب دوبارہ وزیر اعظم بن گئے تب بھی سازش سے باز نہیں آئے اور بی بی کو پانچ سال کی سزا کرادی۔ اعتزاز احسن نے کہاکہ جب یہ گرفتار ہوتے ہیں تو این آر او کرکے سعودی عرب چلے جاتے ہیں، پیپلز پارٹی کی حکومت آتی ہے تو یہ چیف جسٹس اور جنرل پاشا کے ساتھ مل کر 15 منٹ میں میمو گیٹ پر کمیشن بنوا لیتے ہیں لیکن جب گیلانی اس سے سروائیو کر جاتے ہیں تو یہ پھر سازش کرتے ہیں۔ انہیں جب بھی موقع ملتا ہے تویہ منتخب حکومتوں کے خلاف سازشیں شروع کردیتے ہیں، انہوں نے سویلین حکومت کے خلاف 10 بار سازشیں کیں۔ انہوں نے کہا کہ نواز شریف کی نا اہلی ان کے خلاف کوئی سازش نہیں بلکہ پاناما پیپرز میں ان کی کرپشن پکڑی گئی ہے انہیں ایک سال ملا لیکن یہ اپنی صفائی میں ایک بھی دستاویز پیش نہیں کر سکے بلکہ سپریم کورٹ میں جعلی دستاویزات جمع کرائیں اور اب یہ مکافاتِ عمل سے بچنے کیلئے سڑکوں پر نکل پڑے ہیں۔ یہ کسی کے خلاف احتجاج نہیں کر رہے بلکہ احتساب عدالت سے بچنا چاہتے ہیں۔

مزید خبریں