نواز شریف سے وزیر اعلیٰ شہباز شریف کی ملاقات،مجموعی صورتحال پر تبادلہ خیال              پانچ سال کے دوران ملک میں 10کروڑ پودے لگانے کیلئے تین ارب 65کروڑ روپے سے زائد رقم کی منظوری              لاہور، مختلف مقامات سے پانچ سالہ بچی اور خاتون کی لاش برآمد، شناخت نہ ہو سکی              کراچی میں ہوائی فائرنگ کرنے والا عدنان پاشا گرفتار              قومی ہیرو منصور احمد سرکاری اسپتال میں زندگی اور موت کی کشمکش میں مبتلا              کراچی میں 170 سالہ قدیم رہائشی عمارت کا مخدوش حصہ زمین بوس              چین پاکستان اقتصادی راہداری کے مغربی روٹ سے جنوبی اضلاع کی مثالی ترقی کے نئے دور کا آغاز ہے، مولانا فضل الرحمان              احد چیمہ کی گرفتاری کے بعدسول افسران کی ہڑتال کے پیچھے حکومت کا ہاتھ ہے ،اقدام ریاست کیخلاف بغاوت ہے، اعتزاز احسن              معاشی منصوبے عوام کی شراکت کے بغیر کامیابی سے ہمکنار نہیں ہوسکتے ،مریم اورنگزیب              سی پیک دونوں ملکوں کے عوامی رابطوں اور دوستی کا بھی ذریعہ ہے، چینی سفیر       
تازہ تر ین

پاکستانی کرکٹ ٹیم کے اوپنر فخر زمان شاندار کارکردگی کےوجہ سےشہرت کی بلندی پر پہنچ گئے

fakhar zaman

 اسلام آباد (این این آئی)پاکستانی کرکٹ ٹیم کے اوپنر فخر زمان چیمپیئنز ٹرافی میں شاندار کارکردگی کے بعد شہرت کی بلندی پر پہنچ گئے ہیں۔ پاکستان سپر لیگ کی کم از کم تین فرنچائزز نے انھیں لیگ کے تیسرے ایڈیشن میں اپنی ٹیم میں شامل کرنے میں دلچسپی ظاہر کی ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق کرکٹ بورڈ نے تیسری پاکستان سپر لیگ کیلئے جن قومی کھلاڑیوں کی فہرست مختلف کیٹگریز کے لحاظ سے مرتب کی اس میں فخر زمان کو دو کیٹگریز ترقی دیتے ہوئے ڈائمنڈ کیٹگری میں رکھا گیا دوسری پاکستان سپر لیگ میں فخر زمان سلور کیٹگری میں تھے تاہم اب معلوم ہوا کہ لاہور قلندر فخر زمان کو ڈائمنڈ کی بجائے گولڈ کیٹگری میں کھلانا چاہتی ہے اور اس حوالے سے آئندہ چند ایک روز میں فخر زمان کے بارے میں صورت حال واضح ہوجائے گی۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے تیسری پاکستان سپر لیگ کیلئے جو فہرست مرتب کی ہے ان میں 11 کرکٹرز پلاٹینم کیٹگری میں شامل ہیں جن میں سے تین کرکٹرز عماد وسیم، کامران اکمل اور محمد حفیظ ترقی پا کر اس کیٹگری میں شامل ہوئے ہیں۔ گزشتہ ایونٹ میں عماد وسیم اور کامران اکمل گولڈ جبکہ محمد حفیظ ڈائمنڈ کیٹگری میں شامل تھے۔ ڈسپلن اور فٹنس کی وجہ سے اپنے کریئر میں مشکلات کا شکار عمر اکمل کا نام پلاٹینم کیٹگری میں شامل ہے۔پاکستانی کرکٹ ٹیم کے دو کھلاڑی شاداب خان اور حسن علی ایمرجنگ کیٹگری سے ترقی پا کر اب گولڈ کیٹگری میں شامل کیے گئے ہیں۔

پاکستان سپر لیگ کی اس فہرست میں حیران کن طور پر شاہ زیب حسن کا نام بھی شامل ہے حالانکہ ان کا معاملہ ان دنوں پاکستان سپر لیگ سپاٹ فکسنگ سکینڈل میں زیرِ سماعت ہے اس کے باوجود سلیکٹرز نے ان کا نام پاکستان سپر لیگ کے کھلاڑیوں میں شامل کر رکھا ہے۔

مزید خبر یں

 دبئی (اردو ووز)معروف پاکستانی اداکارہ اور پشاور زلمی کی برانڈ ایمبیسڈر ماہرہ خان نے کہاہے کہ اگر وہ ایتھلیٹ ہوتیں تو کرکٹر بننا پسند کرتیں اور ان کی کوشش ہوتی کہ وہ عمران خان جیسی کرکٹر بنیں۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ماہرہ خان کا کہنا ... تفصیل

 اسلام آباد (اردو ووز)اسلام آباد فٹ بال ایسوسی ایشن کے زیراہتمام اسلام آباد مریڈین اے ڈویژن فٹبال لیگ 3 مارچ سے شروع ہوگی ۔

اسلام آباد فٹ بال ایسوسی ایشن کے جنرل سیکرٹری سید شرافت حسین بخاری نے بتایاکہ لیگ میں اسلام آباد کی بارہ ٹیمیں ... تفصیل

 دبئی (اردو ووز)پاکستان سپر لیگ کی فرنچائز کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ کھلاڑیوں کی غیر ملکی لیگ میں شرکت کو کنٹرول کرنا ضروری ہے۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ ... تفصیل