کھیل کے میدان سے افسوسناک خبر اہم ترین عہدیدار نے تنگ آکر استعفیٰ دیدیا              قطر جانے کے خواہشمند افراد کیلئے بڑی خوشخبری آگئی پاکستانی پروفیشنلز اور ہنرمند افراد متوجہ ہوں، پھر نہ کہنا خبر نہ ہوئی              یو اے ای میں رہائش پذیر پاکستانیوں کیلئے دھماکے دار خبر آگئی ، عام تعطیل کا اعلان کردیاگیا              سیاحوں کی بس میں دھماکہ ، ہلاکتیں ، متعدد زخمی ، افسوسناک واقعہ کہاں پیش آیا ؟ جانئے              پارسل بھیجنا ہو تو دورنہ جائیں، اب ڈاکخانے کا عملہ ہی گھر بلا لیں ایسی سہولت متعارف جان کرآپ بھی دانتوں تلے انگلیاں دبا لینگے              باکمال لوگ ، لاجواب سروس کے شاندار اقدام نے شہریوں کے دل جیت لیئے ،جان کر آپ بھی داد دیئے بغیر نہ رہ سکیں گے              اہم ترین ساہم ترین سیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئےیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئے              خوفناک حادثے نے سب کو رُلادیا ، ایک ہی خاندان کے 4 افراد جاں بحق ،ہر طرف چیخ وپکار       
تازہ تر ین

چنانچہ امیر نے آڈر دیا کہ اس کی گردن اڑا دو۔ تو اسکی گردن اڑادی

ظلم کا بدلہ

            ایک کُردی شخص ایک امیرکے ساتھ ایک دستر خواں پر بیٹھا تو دسترخواں پر بھنے ہوئے دو چکوربھی رکھے ہوئے تھے۔ کُردی نے ایک چکور اٹھایا اور ہنسنے لگا۔ امیر نے اس سے ہنسنے کی وجہ پوچھی۔ تو اس نے کہا:

میں نے ایک مرتبہ ایک تاجر کو لوٹا اور میں نے جب اس کو قتل کرنا چاہا تو وہ مجھ سے روکرعرض کرنے لگا لیکن میں نے اس کو قبول نہ کیا ۔ جب اس نے میرا پکاارادہ دیکھا کہ یہ مجھے قتل کردے گا۔ اس نے پہاڑ پر دو چکور دیکھے تو ان چکوروں سےکہا کہ تم میرے گواہ بن جاؤ۔ کہ یہ مجھے ظلماً قتل کررہا ہے ۔ پھر میں نے اس کوقتل کر دیا۔ تو اب میں نے ان چکوروں کو دسترخواں پر دیکھا تو اس تاجرکی بے وقوفی یاد آگئی کہ اس نے ان پرندوں کو گواہ بنایا تھا اس لئے ہنسا ہوں۔

            جب امیر نے بات سنی تو اس نے کہا: اللہ کی قسم : ان پرندوں نے تیرے خلاف ایک شخص کے پاس گوہی دی ہے جو بندہ قصاص لیتا ہے۔ چنانچہ امیر نے آڈر دیا کہ اس کی گردن اڑا دو۔ تو اسکی گردن اڑادی۔

لاحول ولا قوۃ الا باللہ

(علامہ شہاب الدین قلیوبیؒ)