کھیل کے میدان سے افسوسناک خبر اہم ترین عہدیدار نے تنگ آکر استعفیٰ دیدیا              قطر جانے کے خواہشمند افراد کیلئے بڑی خوشخبری آگئی پاکستانی پروفیشنلز اور ہنرمند افراد متوجہ ہوں، پھر نہ کہنا خبر نہ ہوئی              یو اے ای میں رہائش پذیر پاکستانیوں کیلئے دھماکے دار خبر آگئی ، عام تعطیل کا اعلان کردیاگیا              سیاحوں کی بس میں دھماکہ ، ہلاکتیں ، متعدد زخمی ، افسوسناک واقعہ کہاں پیش آیا ؟ جانئے              پارسل بھیجنا ہو تو دورنہ جائیں، اب ڈاکخانے کا عملہ ہی گھر بلا لیں ایسی سہولت متعارف جان کرآپ بھی دانتوں تلے انگلیاں دبا لینگے              باکمال لوگ ، لاجواب سروس کے شاندار اقدام نے شہریوں کے دل جیت لیئے ،جان کر آپ بھی داد دیئے بغیر نہ رہ سکیں گے              اہم ترین ساہم ترین سیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئےیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئے              خوفناک حادثے نے سب کو رُلادیا ، ایک ہی خاندان کے 4 افراد جاں بحق ،ہر طرف چیخ وپکار       
تازہ تر ین

اس نے کہا کہ میں نے یہ تقسیم بھیڑیے کے انجام سے سیکھی۔ جب اس کو طمانچہ پڑا تو وہ بھاگا تھا

بھیڑیے کے انجام سےلومڑی نے سبق سیکھا

            حکایت بیان کی جاتی ہے کہ ایک مرتبہ شیر ، لومڑی اور بھیڑیا تینوں شکار کےلئے نکلے، انہوں نے ایک گدھا، ہرن اور خرگوش شکار کیا۔ شیر نے بھیڑیے سےکہا: ہمارے درمیان اس کو تقسیم کرو۔ بھیڑے نےکہا کہ : تقسیم کا معاملہ تو بالکل واضح ہے۔ کہ گدھا شیر کےلئے اور خرگوش لومڑی کےلئے اور ہرن میرے لئے۔ شیر نے اس کے سر پر طمانچہ مارا۔ پھرلومڑی سے کہا: تو ہمارے درمیان تقسیم کر۔ لومڑی نے عرض کیا تقسیم تو بالکل واضح ہے:

            کہ گدھا بادشاہ (شیر) کے ناشتہ کے لئے اور خرگوش شام کےلئے اور ہرن ان کے درمیان کےاوقات کےلئے۔ شیر نے خوش ہوکر کہا: اللہ تعالیٰ تجھے مارے (یہ جملہ اس نے پیار بھرے انداز کہا تھا) یہ تقسیم تو نے کہاں سے سیکھی۔ اس نے کہا کہ میں نے یہ تقسیم بھیڑیے کے انجام سے سیکھی۔ جب اس کو طمانچہ پڑا تو وہ بھاگا تھا۔

(علامہ شہاب الدین قلیوبیؒ)