تحریک انصاف نے آصف زرداری کی نااہلی کیلئے درخواست دائر کر دی              کھیل کے میدان سے افسوسناک خبر اہم ترین عہدیدار نے تنگ آکر استعفیٰ دیدیا              قطر جانے کے خواہشمند افراد کیلئے بڑی خوشخبری آگئی پاکستانی پروفیشنلز اور ہنرمند افراد متوجہ ہوں، پھر نہ کہنا خبر نہ ہوئی              یو اے ای میں رہائش پذیر پاکستانیوں کیلئے دھماکے دار خبر آگئی ، عام تعطیل کا اعلان کردیاگیا              سیاحوں کی بس میں دھماکہ ، ہلاکتیں ، متعدد زخمی ، افسوسناک واقعہ کہاں پیش آیا ؟ جانئے              پارسل بھیجنا ہو تو دورنہ جائیں، اب ڈاکخانے کا عملہ ہی گھر بلا لیں ایسی سہولت متعارف جان کرآپ بھی دانتوں تلے انگلیاں دبا لینگے              باکمال لوگ ، لاجواب سروس کے شاندار اقدام نے شہریوں کے دل جیت لیئے ،جان کر آپ بھی داد دیئے بغیر نہ رہ سکیں گے              اہم ترین ساہم ترین سیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئےیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئے              خوفناک حادثے نے سب کو رُلادیا ، ایک ہی خاندان کے 4 افراد جاں بحق ،ہر طرف چیخ وپکار       
تازہ تر ین

اس کے بعد اللہ تعالیٰ نے اس وقت کے نبی ؑ کو وحی بھیجی کہ اس نیک شخص اور اس کی بیوی سے کہدو کہ جب تمہاری نیت ہماری عبادت کرنے میں خالص ہے

نیک نیتی کا صلہ

            بنی اسرائیل میں سے ایک نیک شخص تھا اور اس کی بیوی بھی نیک تھی۔ اللہ تعالیٰ نے اس زمانے کے نبی ؑ کو وحی کی کہ فلاں نیک شخص سے کہو کہ میں تجھے آدھی عمرمال عطا کرتا ہوں اور آدھی عمر فقیر کر دیتا ہوں ۔ اگر جوانی میں مال دار ہونا چاہتا ہے تو اسے جونی میں مال دے دیتا ہوں ۔ اور بڑھاپے میں فقیر کردوں گا۔ اور اگر مال کو بڑھاپے میں پسند کرتا ہے تو اسے میں بڑھاپے میں مال عطا کردیتا ہوں ۔ اور جونی میں فقیر کردوں گا۔

            چنانچہ نبی ؑ نے اس نیک آدمی کو اس بات کی اطلاع دی۔ وہ اپنی بیوی کے پاس آیا اور اس کو سارا واقعہ بتایا  ۔ اور اس سے کہا کہ اس بارے تیری کیا رائے ہے؟ بیوی نے عرض کیا کہ جس طرح تیری مرضی ۔ شوہر نے اس سے کہا کہ میری رائے یہ ہے کہ میں جوانی میں غربت کو اختیار کر لیتا ہوں ۔ کیونکہ اس وقت میں غربت اور اپنے رب کی عبادت پر کمر بستہ رہنے کی طاقت رکھتا ہوں ۔ اور جب میں بوڑھا ہو جاؤں گا اور میرے پاس مال ہوگا جس سے میں کھاؤں گا تو اپنے رب تعالیٰ کی عبادت پر قادر ہو جاؤں گا۔ بیوی نے سن کر عرض کیا : اے اللہ کے بندے  اگر تم جونی میں فقیر ہو گے تو اطاعت پر قادر نہیں ہو سکتے کیونکہ ہم رزق کےکمانے کھانے میں مشغول ہو جائیں گے اور اللہ تعالیٰ کی اطاعت نہیں کر پائیں گے۔ اور نہ ہی صدقہ خیرات کر سکیں گے۔ ہاں، اگر جونی میں مالداری کو اختیار کرو گے تو عبادت پر قادر ہوں گے کیونکہ اس وقت ہمارے جسموں میں طاقت ہوگی، تو شوہر نےکہا کہ جس طرح تیری مرضی ہے وہ ہی اچھی ہے۔ اورہم ایساہی کریں گے۔

            اس کے بعد اللہ تعالیٰ نے اس وقت کے نبی ؑ کو وحی بھیجی کہ اس نیک شخص اور اس کی بیوی سے کہدو کہ جب تمہاری نیت ہماری عبادت کرنے میں خالص ہے۔ اور تم دونوں اس بات پر متفق ہو تو: میں نے تم دونو ں کو ساری عمر کے لئے مالدار کر دیا۔ اب تم دونوں میری عبادت کرتے رہو۔ اور جو چاہو صدقہ کرتے رہو۔ تاکہ تم دونوں کا حصہ دنیا اور آخرت میں ہو اور اللہ تعالیٰ ہی تما م خزانوں کا مالک ہے۔

(علامہ شہاب الدین قلیوبیؒ)