کھیل کے میدان سے افسوسناک خبر اہم ترین عہدیدار نے تنگ آکر استعفیٰ دیدیا              قطر جانے کے خواہشمند افراد کیلئے بڑی خوشخبری آگئی پاکستانی پروفیشنلز اور ہنرمند افراد متوجہ ہوں، پھر نہ کہنا خبر نہ ہوئی              یو اے ای میں رہائش پذیر پاکستانیوں کیلئے دھماکے دار خبر آگئی ، عام تعطیل کا اعلان کردیاگیا              سیاحوں کی بس میں دھماکہ ، ہلاکتیں ، متعدد زخمی ، افسوسناک واقعہ کہاں پیش آیا ؟ جانئے              پارسل بھیجنا ہو تو دورنہ جائیں، اب ڈاکخانے کا عملہ ہی گھر بلا لیں ایسی سہولت متعارف جان کرآپ بھی دانتوں تلے انگلیاں دبا لینگے              باکمال لوگ ، لاجواب سروس کے شاندار اقدام نے شہریوں کے دل جیت لیئے ،جان کر آپ بھی داد دیئے بغیر نہ رہ سکیں گے              اہم ترین ساہم ترین سیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئےیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئے              خوفناک حادثے نے سب کو رُلادیا ، ایک ہی خاندان کے 4 افراد جاں بحق ،ہر طرف چیخ وپکار       
تازہ تر ین

اور لونڈی اس سے پکڑ کر فرمایا: تم صبرکرو ۔ میں تمہیں اس کی قیمت واپس دے دیتا ہوں ۔ اس نے خریدار سے عرض کیا

لونڈی کے عوض جنتی حور

            بعض برزگوں کی حکایات میں سے ایک بزرگ کی حکایت ہے کہ انہوں نے ایک لونڈی فروخت کی اور وہ اس پر بڑے شرمندہ ہوئے ۔ اور لوگوں پر اپنی یہ حالت ظاہر کر نے سے شرم محسوس کرتے چنانچہ اس نے اپنی ہتھیلوں پر اپنی حاجت لکھ لی اور عرض کرنے لگا کہ اے دعا کو قبول کرنے والے جو میں چاہتاہوں اس کو تو خوب جانتا ہے اور اپنی زبان سے کچھ نہ کہا۔ اپنے ہاتھ آسمان کی طرف اٹھائے جب صبح ہوئی تو اس  نےکسی کو اپنا دروازہ کھٹکھٹاتے ہوئے سنا۔ اور اس سے پوچھا تو کون ہے؟ اس نے جواب دیا کہ میں وہی ہوں جو کل تم  سےلونڈی خرید کرلے گیا تھا۔ آج میں اس لونڈی کو واپس تمہارے پاس لایا ہوں ۔ یہ سن کر وہ بہت خوش ہوا۔

            اور لونڈی اس سے پکڑ کر فرمایا: تم صبرکرو ۔ میں تمہیں اس کی قیمت واپس دے دیتا ہوں ۔ اس نے خریدار سے عرض کیا۔

میں آپ سے اس کی قیمت نہیں لوں گا کیونکہ میں نے اس کا بدلہ اس سے بہتر لے لیاہے۔ میں نے خواب میں ایک کہنے والے کو سنا کہ وہ کہہ رہا تھا۔ اے شخص یہ لونڈی بیچنے والا اللہ تعالیٰ کے ولیوں میں سے ایک ولی ہے اور اس کا دل اس لونڈی سے لگ چکا ہے اگر تو اس لونڈی کو بغیر قیمت واپس کر دے تو میں تجھے جنت میں داخل کروں گا۔ اور اس کے بدلے میں جنتی حور بھی دوں گا۔ اس لئے میں نے اس کے ثواب کو اس کی قیمت پر ترجیح دی ہے۔ اس لئے میں اس کی قیمت نہیں لوں گا۔

(علامہ شہاب الدین قلیوبیؒ)