کھیل کے میدان سے افسوسناک خبر اہم ترین عہدیدار نے تنگ آکر استعفیٰ دیدیا              قطر جانے کے خواہشمند افراد کیلئے بڑی خوشخبری آگئی پاکستانی پروفیشنلز اور ہنرمند افراد متوجہ ہوں، پھر نہ کہنا خبر نہ ہوئی              یو اے ای میں رہائش پذیر پاکستانیوں کیلئے دھماکے دار خبر آگئی ، عام تعطیل کا اعلان کردیاگیا              سیاحوں کی بس میں دھماکہ ، ہلاکتیں ، متعدد زخمی ، افسوسناک واقعہ کہاں پیش آیا ؟ جانئے              پارسل بھیجنا ہو تو دورنہ جائیں، اب ڈاکخانے کا عملہ ہی گھر بلا لیں ایسی سہولت متعارف جان کرآپ بھی دانتوں تلے انگلیاں دبا لینگے              باکمال لوگ ، لاجواب سروس کے شاندار اقدام نے شہریوں کے دل جیت لیئے ،جان کر آپ بھی داد دیئے بغیر نہ رہ سکیں گے              اہم ترین ساہم ترین سیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئےیاسی رہنما رشتہ ازدوج میں منسلک ہوگئے، لڑکی کون؟ کس بڑی شخصیت کی بیٹی ہیں ؟ جانئے              خوفناک حادثے نے سب کو رُلادیا ، ایک ہی خاندان کے 4 افراد جاں بحق ،ہر طرف چیخ وپکار       
تازہ تر ین

پھر دوسرے فرشتے نے کہا کہ اللہ عزوجل نے مجھے بھی ایک عجیب کام کے لئے بھیجا ہے

چوتھے آسمان میں دو فرشتوں کا واقعہ

             چوتھے آسامان پر دو فرشتوں کی ملاقات ہوئی ایک نے دوسرے سے پوچھا کہاں جارہے ہو؟ اس نے جواب دیا کہ ایک عجیب کام ہے اور کام یہ ہے کہ فلاں شہر میں ایک یہودی شخص ہے جس کے مرنے کا وقت نزدیک آچکا ہے لیکن اس نے مچھلی کھانے کی  تمنا کی ہے اور دریا میں مچھلی نہیں ہے۔

            مجھے میرے اللہ عزوجل نے حکم دیا ہے کہ : میں مچھلیوں کو دریا کی طرف ہانکوں تاکہ لوگ ان میں سے ایک مچھلی یہودی کے لئے شکار کرلیں۔ اس کی وجہ یہ ہےکہ یہودی کی کوئی نیکی ایسی باقی رہتی ہے اور اللہ تعالیٰ چاہتا ہے کہ اس کی خواہش کی چیز اس تک پہنچا دے تاکہ وہ دنیا سے اس حال میں جائے کہ اس کے کھاتے میں کوئی نیکی باقی نہ ہو۔

            پھر دوسرے فرشتے نے کہا کہ اللہ عزوجل نے مجھے بھی ایک عجیب کام کے لئے بھیجا ہے اور وہ کام یہ ہے کہ فلاں شہر میں ایک نیک آدمی ہے اس نے دنیا میں جو بھی برائی کی ہے اللہ تعالیٰ نے اس کا بدلہ اسے دنیا میں ہی دے دیا ہے ۔ اب اس کے فوت ہونے کا وقت نزدیک آچکا ہے۔اس نے روغن زیتون کھانے کی آرزو کی ہے اور اس کے کھاتے میں صرف ایک گناہ باقی ہے۔ میرے رب عزوجل نے مجھےحکم دیا ہے: میں زیتون کو نیچے گرادوں تاکہ اس زیتون کے گرنے سے جو اس کو تکلیف پہنچے گی اللہ تعالیٰ اس سے اسکے گناہوں کو مٹادے گا۔ حتی کہ وہ اللہ تعالیٰ سے اس حال میں ملے کہ اس کے ذمہ کوئی گناہ باقی نہ ہو ۔

            محمد بن کعب فرماتے ہیں کہ ارشاد خداوندی ہے اس کا مطلب یہ ہے کہ کافر دنیا میں ذرہ برابرنیکی کرے گا تو اس کا بدلہ دنیا میں ہی اس کومل جائے گا اور آخرت میں اس کا کوئی حصہ نہیں ہو گا۔ اور ایمان والا دنیا میں جو ذرہ برابرگناہ کرتاہے تو اس کی سزا دنیا میں ہی دیکھ لیتا ہے۔

(علامہ شہاب الدین قلیوبیؒ)